Op vakantie in Nederland!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu Op vakantie in Nederland!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu

Op vakantie in Nederland!!

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

06 Augustus 2006 | Nederland, Zwijndrecht

Jaja, hier een bericht uit het zonnige Nederland!! Hoewel we de hittegolf gemist hebben, is het nu weer een beetje zonnig (ik had de wolken vanuit Curacao meegenomen :( )

Ik weet niet of er uberhaupt nog mensen kijken op deze site, nu ik in Nederland ben, maar toch maar een verslag van mijn vakantie tot nu toe!

De vliegreis ging erg fijn, de stoel naast me was vrij, dus ik had al mazzel :) Verder heb ik ook nog kunnen slapen :) Op zaterdag avond zijn we meteen gaan stappen!! Helaas viel het een beetje tegen.. Raymon voelde zich niet echt lekker, en ik was erg moe. Dus erg laat is het niet geworden. Wel heb ik Babs en Vaness meteen even gezien!! Was erg fijn, er waren verder ook veel bekenden die ik al lang niet meer had gezien! Zondag lekker naar Rotterdam :) Heerlijk zo'n echte stad!!

Maandagochtend ben ik naar Limburg gegaan, waar ik meteen naar mijn nicht ben gegaan om mijn haar te knippen!! Uiteindelijk is er niet eens veel af, maar het werd wel weer tijd!! Verder nog naar de stad geweest met Jenny.

Dinsdag lekker gegeten met Jenny en Judith bij Bracke in Heerlen.. Dat was ook veel te lang geleden!! 's avonds had ik natuurlijk ook een planning, toen ben ik bij Shi gaan eten in haar nieuwe appartement in Maastricht. Het is echt een leuke stek!! We hebben na het eten nog even lekker langs de maas gewandeld.. Ik wil ook aan het water wonen! Gelukkig kan dat in Nederland wel :) Niet dat ik op Curacao wat te klagen heb, met het strand voor de deur!!

Woensdag ook weer naar Maastricht, maar nu om te shoppen (en te eten natuurlijk!!) met Marielle :) Het was ook weer erg gezellig! Alleen niet zoveel gekocht, maar dat mocht de pret niet drukken. En 's avonds ook weer plannen... En wel cocktails bij Bolero in Heerlen :) Met elke dag een happy hour, waarbij de cocktails voor de helft van de prijs zijn........ Mjammie!!! Echt een aanrader :) Ik heb me prima vermaakt met Jenny en Amanda!

Donderdagochtend, nou ja, het werd uiteendelijk middag! ben ik met Nan gaan sporten, even de cocktails eruit zweten. Gelukkig was mijn conditie nog wel oke :D EN die avond weer naar Heerlen, naar de kroeg. Dat was niet zo heel boeiend, en om half 2 zijn we dan ook gevlucht naar de griek (jenny en ik) voor een overheerlijke pita gyros........... Zoals je leest, heb ik vooral veel gegeten, haha!!

Vrijdag nog even langs paps, ook weer even bijkletsen, en daarna op naar Oss, naar de meiden :) Ook daar zijn we met zijn allen gaan eten, en na het eten nog eentje dan in de kroeg. Daar bleef het ook bij, want ik was een van de bobs. Thuis (bij vanessa) nog even genoten van heerlijke sangria, en toen naar bed..

Zaaterdag wezen shoppen in Oss, waar ik waarempel nieuwe laarzen, een truitje en twee riemen heb gevonden :) Ook daar weer genoten van een lekkere lunch (ja, ik blij bezig!!) in de zon (eindelijk was hij er!!) En 's avonds natuurlijk naar de Matrixx!! Dat was echt vanouds gezellig :) Raymon was ook gekomen, erg fijn om eens echt met hem te feesten :) Daarna niet meer naar Oss, dat was wel de bedoeling, maar ik kon Raymons charmes niet weerstaan (en hij die van mij ook niet, haha!) dus ben ik met hem meegegaan!! En nu is het zondag, morgenvroeg ga ik naar huis, om met mijn halfzus bij te kletsen, en dan mijn koffer pakken, en weer terug naar Raymon! Waar ik blijf tot donderdag, want dan vlieg ik terug naar Curacao!!

Verder heb ik intussen heel vervelend nieuws gehad uit Curacao.. Mijn lievelings kuikentje is overreden :( Hij was ook een beetje een loner, altij alleen, of nog in de bak bij mamma kip.. En hij werd ook gepest omdat hij de kleinste was :( Maar goed, dankzij onze zorg heeft hij toch een paar maanden zorgeloos geleefd! We vonden het ook al erg goed, dat ze alle 6 nog rondliepen, normaal zorgt moeder natuur wel ervoor dat er zwakkeren bij zijn. Maar ja, als ze elke dag gevoerd worden gaat dat natuurlijk niet op!! Maar nu zijn er dus nog maar 5 :( En Irene heeft nog niets uitgebroed, dus miss moeten we het ei maar weghalen?? Tenzij Carolijn dat al gedaan heeft?? Ik zal morgen haar verhaal weer lezen :)

Dat was hem alweer :) Het volgende bericht zal wel weer maandag verschijnen (niet morgen, maar over een week) En dan ben ik weer op het warme Curacao....

Liefs Cilla

  • 06 Augustus 2006 - 17:29

    Amanda:

    Hey Cil!!
    Ik lees het wel hoor!! Ben ook nog de eerste,joepie! Wat jammer van het kuikentje!Gecondoleerd! Misschien komen er weer nieuwe bij!
    Een goeie terugreis alvast, maar ik bel je nog wel hoor! xxx

  • 06 Augustus 2006 - 17:36

    Vanes:

    Meis, wat is het snel gegaan he? Het was wel echt heel erg leuk. Hebben weer veel leuke dingen gedaan he?? Kom je nog langs Oss want je bent 1 en ander vergeten hier. Ja, was ook een grote bende hier he, en dan je spullen bij elkaar zoeken na een avondje stappen!! Valt niet mee. Maar goed, je bent niet de enige, Kim heeft hier ook spullen laten liggen.
    We bellen nog wel he... Vind het iig wel jammer dat je nu alweer terug gaat. Hoop dat het dan maar weer snel begin okt is!
    Kus

  • 06 Augustus 2006 - 17:36

    Judith:

    Heey jazeker lees ik die site.. moet toch even op de hoogte blijven als ik hier weer ver weg in Heerenveen zit ;).
    Ik vond het erg gezellig dinsdag en als je straks wat langer terug bent kunnen we dit weer wat vaker gaan doen :D..

    Kuskus Juud

  • 07 Augustus 2006 - 10:39

    Jac:

    Wat zielig van het kuikentje... Ik vond het erg gezellig vrijdag! Toch fijn dat ik gekomen ben ondanks dat het redelijk kort was. Zo heb ik toch nog van je mogen genieten haha. Ik heb me i.i.g. erg moeten haasten zaterdag...
    Vlieg je nu donderdag terug? Ik vind dat we in oktober wat leuks moeten gaan doen om te vieren dat je terug bent (of gewoon, om elkaar te zien)!
    Dikke kus Jac

  • 07 Augustus 2006 - 12:27

    Jen:

    Heey cil!! Die avond in Bolero was zeer geslaagd ja haha. Doen we nog eens over in Oktober (met waarschijnlijk regen dan :)) Maar mag de pret niet drukken!!! Dikke kuss

  • 08 Augustus 2006 - 06:47

    Shi:

    Leuke foto's zeg!
    Was erg gezellig afgelopen weekend Cil! Leuk dat je slippertjes voor ons meebrengt! We zien elkaar waarschijnlijk niet meer voor je weer gaat, maar ik zal je nog ff bellen hoor! Dikke kus (x)

  • 08 Augustus 2006 - 16:12

    Carolijn:

    Hey meis!
    Hier is alles nog okee (buiten het strefgeval en de gehandicapte binnen onze kippenfamilie)! Ik heb het ei onder Irene inderdaad weggehaald, want ze was echt GEK aan het worden... Ze is echt mentaal niet meer helemaal in orde haha! Dat zal nu wel weer goed komen denk ik! Je hebt wel een heerlijke vakantie gehad zo te lezen (ik ben jaloers...)! Nog even en je bent alweer hier... (met laptop haha!!??) Nou tot donderdag en als ik je moet komen halen dan sms je maar! Hele dikke kus Carolijn!

  • 09 Augustus 2006 - 13:36

    Vanes:

    Goeie vlucht terug maar misschien zie ik je vanaaf nog ff.
    Hoop niet dat jullie weggespoeld zijn in de Efteling (als jullie al gegaan zijn)!
    Liefs

  • 11 Augustus 2006 - 12:19

    Cilla:

    Ik ben weer aan het werk :( Maar dus wel veilig aangekomen op Curacao :) Helaas wel na een vertraging (lang leve de terroristen) en na een tussenlanding (alweer!!) op St. Maarten (vorige keer op Aruba) Maar goed, na een lange trip dus weer terug op Curacao. Het is hier overigens echt heeeeel warm!! Gisteravond toen ik aan kwam had ik het alweer meteen benauwd.. Wat een verschil met Nederland zeg! Nader verslag over de afgelopen week volgt mandag weer :)

    Liefs

  • 11 Augustus 2006 - 21:10

    Vanes:

    Fijn te weten dat je goed bent aangekomen.
    Kus

  • 12 Augustus 2006 - 13:45

    Mir:

    Goed om te lezen dat je nog bent aangekomen na al die vertragingen. Nu nog de laatste loodjes. Vermoedelijk heb je nu beter weer dan ons. Oh ja ik heb inmiddels een nieuwe baan in heerlen. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 September 2006

Laatste werkweek!!!

26 September 2006

Zon, hitte, warmte en nog eens heet!

18 September 2006

Campo!!

11 September 2006

Luieren en dobberen

04 September 2006

Zon, zee en... Muggen!!
Priscilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 37966

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 25 September 2013

Honeymoon!

27 Januari 2006 - 06 Oktober 2006

Curacao

Landen bezocht: