Luieren en dobberen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu Luieren en dobberen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu

Luieren en dobberen

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

11 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Daar ben ik weer, met een nieuw verhaaltje. Ik moet wel even goed nadenken wat ik de afgelopen week gedaan heb hoor! Volgens mij weer niet zoveel. Ik ben wel weer een paar keer gaan sporten, jaja! En ik drink door de week nog steeds alleen water! Ben heel trots op mezelf :) Verder heb ik gewon gewerkt. Het einde komt nu toch wel in zicht, vanaf vandaag nog 3 weken werken! Volgende maand rond deze tijd ben ik alweer in Nederland!

Ik ben dan ook al druk begonnen met solliciteren via internet. Ik heb mijn CV op een site gezet, waar ik echt veel vacatures heb gevonden! Ik ben al door 3 bedrijven benaderd die interesse hebben in mijn CV. Intermediair bedrijven dan wel. Een van die drie bedrijven mailde me als eerst, of ik op gesprek wilde komen? Ik terug gemaild dat dat momenteel wat lastig is, omdat ik op Curacao zit? Wat ook in mijn CV staat. En daarna belde ze me dus, om 10:20 Nederlandse tijd... Dan is het hier dus 04:20 :? Ze gaat me in de week van 9 Oktober bellen voor een afspraak. Ze vroeg verder of ik geen interesse had in de richting van accounting? Mja, op zich wel, maar das niet mijn opleiding... Dat was geen probleem, ze namen graag Be-ers aan, maar dan moest ik wel bereid zijn om (deeltijd) Acc te gaan studeren. Dus een dag in de week naar school. Dat lijkt me op zich wel wat. Niet dat ik nu verder wil leren, maar ik heb hier ontdekt dat ik controleren toch wel erg leuk vind. En wat doet een accountant veel? Juist, controleren. Dus wie weet... Die andere twee bedrijven hebben me via internet benaderd.

En dan heb ik in de wandelgangen vernomen dat het (Nederlandse) bedrijf achter het hotel ook wel interesse had in mij? Maar daar weet ik "officieel" niets van. Eerst maar afwachten of ze ook echt een functie vrij hebben. Tijdens mijn afstudeerstage wilden ze me ook houden, maar op het laatste moment vond de financieel directeur niet nodig, en bovendien te duur. Dus nog even afwachten! Ik heb ook al op 4 vacatures via internet gesolliciteerd, en al een afwijzing binnen.. Nog 3 te gaan dus :)

Tja en in het weekend hebben we lekker geluierd :) In de ochtend wat gelezen, en daarna met Raymon op onze extreem relaxte bedjes in de zee gedobberd. En verder hebben we wat door Otrabanda en Punda geslenterd, en hebben we op de fortmuur van het Rif Fort indisch gegeten in Otrabanda. We hadden ook echt een mooi plekje langs de kade :) Het eten was niet zo byzonder, maar het uitzicht wel :)

Zondag weer geluierd en gedobberd, en 's middags zijn we naar de dierentuin geweest. Ze hadden er een aantal nieuwe dieren, waaronder een heel stet was beertjes, echt lief!! Verder zijn we natuurlijk langs het bekende aapje geweest, dei nu niet meer boos deed naar mij, maar wel Raymon wilde vlooien, en heb ook niet meer los wilde laten.. Daarna zijn we naar de fim geweest, An unconvenient truth. Een film van Al Gore over het broeikas effect (Global Warming) als alles wat hij zegt 100% waar is, hebben we echt een probleem! Dat zal dan wel meevallen, maar toch waren de cijfers die hij presenteerde niet misselijk. In elk geval erg interessant om te zien. Alleen jammer dat de helft van de film uit propaganda bestaat... Zou hij weer voor de verkiezingen gaan???

Ja, dat was het alweer. Over een weekje komt Silvia, de nieuwe stagiaire. Dus dan heb ik de hele dag iemand om tegen aan te lullen, haha! En wel in het engels, dus dat is ook weer eens een goede oefening :)

Oh ja, Jud, je kaartje is nog niet aangekomen hoor!! Maar als het adres of de naam er niet helemaal goed opstaan, duurt het zowiso wat langer..... Maar dit is wel heel lang he?!

Liefs Cilla

  • 11 September 2006 - 14:39

    Cilla:

    Oh ja, helemaal vergeten te vertellen... Komende dinsdag gaan Carolijn en ik een kijkje nemen op Campo Allegre.... Dat is de plaatseljike hoerenkeet. Ik ben erg benieuwd! op dinsdag is het Laies Night, dus dan mogen we :) Ik heb al allemaal vieze verhalen gehoord, en nu wil ik wel eens weten of het echt waar is, of ge-ouwehoer. Dus dat wordt vervolgd!!

  • 11 September 2006 - 19:19

    Amanda:

    Hey Cil!!
    Jij gaat naar de hoeren???Wat ga je dan doen???hihi.
    Nog ff en je bent weer terug!!!!!!!Joepie! xxx

  • 13 September 2006 - 14:46

    Amanda:

    Hallo het is inderdaad stilletjes hier. Ik ga zo wokken met de dames van de Hermes,lekker!!! xxx

  • 13 September 2006 - 17:45

    Cil:

    Ja he Nan?! Waar blijven die reacties?? Ik krijg ook al geen post meer, terwijl Carolijn (huisgenootje) nog steeds regelmatig wat krijgt! Ik bgein me wel een beetje zielig te voelen hierzo! Haha! Nog maar 3 weken dan kom ik alweer naar huis! Ik heb echt niet het idee dat ik al zo snel weer terug ga, gek he?

  • 15 September 2006 - 10:30

    Jac:

    Hey Cillie!
    Vergeet niet dat 3 van je vriendinnetjes op vakantie zijn he! Haha....
    Ik kijk toch regelmatig, schrijf alleen niet altijd wat. Druk aan het werk met nieuwe baan nu. Heerlijk!
    3 weken is al snel!
    Fijn weekend!
    Kus

  • 18 September 2006 - 06:04

    Vanes:

    Heyyyy
    Ik ben ook weer terug in NL. IK heb echt een super vakantie gehad met Babs. Kos is echt een mooi en leuk eiland en niet te vergeten....het weer was super. Nu nog 2 daagjes vakantie en dan weer de draad oppakken (normale leven, bah)!!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 September 2006

Laatste werkweek!!!

26 September 2006

Zon, hitte, warmte en nog eens heet!

18 September 2006

Campo!!

11 September 2006

Luieren en dobberen

04 September 2006

Zon, zee en... Muggen!!
Priscilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 37956

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 25 September 2013

Honeymoon!

27 Januari 2006 - 06 Oktober 2006

Curacao

Landen bezocht: