Campo!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu Campo!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu

Campo!!

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

18 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo daar in Nederland!

Hier komt een van mijn laatste paar berichten vanuit dushi korsow.. Nog maar 3 weken dan ben ik alweer terug!! De laatste tijd is echt snel gegaan, behalve op het werk.. Haha! Vorige week schreef ik al dat ik dinsdag naar Campo zou gaan, de lokale hoerenkeet. Ik had al wilde verhalen gelezen over de shows, dat ze echt te ranzig zouden zijn, en daar was ik wel niuwsgierig naar :) Even kijken of die meiden zich aanstellen of dat het echt waar was.. We waren er veeeeel te vroeg. Het viel dan ook erg tegen, er was een gebouw met een bar en wat gokkasten, en een terras. Verder nog een eettent en een internetcafe, en een winkel. That's it! Verder dus een heleboel huisjes waar de dames hun werk doen. Er liepen ook nogal wat schaars geklede dames rond, te wachten op actie. Toen we wilden gaan werd ons verteld dat de actie pas om 11 uur zou beginnen, maar als we voor elf uur terug zouden komen, konden we gratis naar binnen. We hadden namelijk al 25 gulden betaald!

s 'Avonds was het inderdaad al wat drukker. Er liepen nu ook meer dames rond die er niet werken zeg maar. Na een hele mooie karaoke show (NOT!) begon de echte show eindelijk. Tja, wat kan ik over de show vertellen. Er kwamen een aantal dames een voor een op, die dan om een paal gingen draaien, en na verloop van het liedje hun kleding uittrokken. Alles uit. Ze konden helaas niet paaldansen, dus deden ze veel van het zelfde in rondjes om de paal. En ja, het was ook behoorlijk vunzig. Er werden kaarsen ingebracht... :? Een twee lesbiennes gingen gezellig 69 doen, waarbij ook een banaan werd gepeld en opgegeten. En er was ook een mannelijke stripper. Jaja! Maar helaas (nou ja, helaas..?) hield hij een mooie rode satijnen olifantenstring aan... En zijn sokken.. Dat laatste vond ik echt falend. Maar goed. Toen een van de laatste dames bezig was, zijn we maar gegaan. Uiteindelij vond ik het wel de moeite waard, alleen al om te weten waar iedereen het over heeft. We werden ook nog benaderd door een amerikaan, hij vroeg me wat ik hier deed.. Hij had tenminste wel door dat ik er niet hoorde, sommige mannen waren echt zo smerig naar ons aan het kijken, alsof ze zo zouden komen vragen wat we kostten! Stelletje mafkezen. Er was een duidelijk verschil tussen vrouwen MET en ZONDER kleding!!! Maar goed, sommige mannen wilden dat niet zien blijkbaar.

De rest van de week was erg relxed. Op woensdag en donderdag ben ik al eerder naar huis gegaan, en wel rond 3 uur. Ik had ook echt niets meer te doen!! En ik kan niet echt aan een nieuwe opdracht beginnen, omdat ik bijna ga! Donderdag hebben we weer een leuke uitdaging gehad.. We wilden op stap gaan, maar net voordat we gingen, deed ik de deur op slot... Terwijl Raymon geen sleutel had.. Ik dacht dus dat hij hem had, maar allebei de sleutels lagen binnen!! Heel erg stom van mij dus. vooral als je bednekt dat we de afglopen maanden altijd aan elkaar vroegen "heb je de sleutels" voordat we de deur dicht deden.. Maar deze keer dus niet. Dus heeft Raymon de deur open gebroken. Hij was super boos op mij, en ik had dus ook geen zin meer om te stappen. Maar toen ontdooide hij, en vroeg hij of ik toch mee wilde? Uiteindelijk zijn we toen naar de Nachtwacht gegaan. Ik kon niet teveel drinken, want om 2 uur 's nachts moest ik weer werken. Maar toch maar een paar alcoholische consumpties op :) Daarna door naar Cinco, waar het ook best gezellig was. Om half een gingen we weer naar huis, waar ik na een koude douche naar het hotel ben gegaan.

En daar stond meteen een kan koffie klaar! We waren gelukkig zo klaar, dus kon ik toch nog redelijk op tijd naar bed. Want vrijdag moest ik gaan regelen dat de deur gemaakt werd! Uiteindelijk zit r nu een een lange schroef in de deur, maar hij kon nog steeds zo open. Daar kwma ik achter toen ik mezelf nog een keer buitensloot... Ik begin serieus te vermoeden dat ik mijn verstand aan het verliezen ben!!! Nu heb ik de deur in elk geval afgeplakt, zodat je niet ziet dat er een gat in zit. Zo ga ik maar even iemand van Carmabi bellen, die zou het gaan maken.

Op vrijdag verder niet veel gedaan, de kamer gepoetst. Zaterdag lekker in de zon gelegen en zondag lekker relaxed. Wat de kippen betreft, er slapen er nog maar twee bij ons, en Irene en Bob, de lawaaimakers hebben we al een tijdje niet meer gehoord :D Wat het ongedierte betreft... Deze week geen muizen en maar een kakkerlak. Maar wel een nieuw stuk ongedierte... Schorpioenen!! En wel 2 deze week... Erg vervelend. Weer een reden om graag naar Nederland te willen!!!

Ik ga er een eind aan breien, want ik geloof dat ik Silvia zo ook weer bezig moet houden!! Dat is de nieuwe stagiare die vandaag is begonnen. Tot nu toe doet ze het erg goed! Nader verslag volgt dus nog.....

Fijne week iedereen!

  • 18 September 2006 - 17:30

    Judith:

    Ik wil geen bananen meer eten! :S.. Het weer is hier ook weer beter dus kom maar snel terug dan!!

    XX Juud

  • 19 September 2006 - 06:29

    Vanes:

    Nu weten we dat ook weer. Vroeg me al de hele tijd af wat die msn-naam van Rai inhield (Campo, hoer)...
    Liefs

  • 19 September 2006 - 18:24

    Amanda:

    Hey Cil!!
    Dus het was weer gezellig deze week bij jullie!! Maar goed dat Raymon de deur nog open kreeg. Maar er wonen toch nog meer mensen bij jullie in het huis,hadden die geen sleutel?
    Waarvoor moest je dan 25 gulden betalen??Kreeg je de drank gratis ofzo??
    Nou geniet nog de laatste paar weekjes en dan zien we je wel relaxed in NL,hihi.
    xxx

  • 20 September 2006 - 15:33

    Cilla:

    Geen bananen meer?? Waarom niet :P Dat lekkere fruit kan er toch ook niets aan doen dat het doorvoor gebruiktwerd... Haha! Denk dat de banaan zelf ook niet echt blij was :D

    Nan, ik had mijn eigen duer dicht gegooid.. Maar hij is nu gemaakt, en hij kan ook niet meer dicht zonder sleutel :):) Dus het KAN niet meer gebeuren!

    Die 25 gulden was entree, maar je kreeg vor 22.50 drink en eet bonnen, dus je kon er wel tot bepaalde hoogte gratis eten en drinken!

    Het is alweer woensdag! De tijd gaat alweer wat sneller nu Silvia er is :)

  • 24 September 2006 - 17:11

    Babs:

    Zo, zo, ik ben weer bijgepraat :). Klinkt ook best vunzig die show.. Ik weet nog dat ik een keer naar de London Knights ben geweest, nou, nou. Dat ging me daar ook helemaal uit de kleren en dan die vrouwen die erop afvliegen.. Haha, ikke niet hoor.

    Liefs

  • 25 September 2006 - 11:37

    Vanes:

    En afgelopen vrijdag hebben we ook een stripper gezien... met een hele lange.... Op het afscheidsfeestje van Ilse.

  • 25 September 2006 - 21:49

    Nynke:

    Hallo cilla, Sorry voor de late reactie.Een vriend heeft voor mij de banner gemaakt en die opgestuurd naar de webmaster(helpdesk@waarbenjij.nu), die plaatst hem dan op je site.Dit dient een .jpg bestand te zijn van exact 720x90 pixels en niet groter dan 20 KB. Succes ermee.

    groetjes nynke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 September 2006

Laatste werkweek!!!

26 September 2006

Zon, hitte, warmte en nog eens heet!

18 September 2006

Campo!!

11 September 2006

Luieren en dobberen

04 September 2006

Zon, zee en... Muggen!!
Priscilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 37956

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 25 September 2013

Honeymoon!

27 Januari 2006 - 06 Oktober 2006

Curacao

Landen bezocht: