Luilekkerland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu Luilekkerland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu

Luilekkerland

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

10 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

We hebben echt een relax weekend gehad :) Afgelopen week hebben we niets byzonders gedaan eigenlijk. Ik ben wel maandag, woensdag en vrijdag met carolijn gaan sporten :) Het gaat tegenwoordig ook sneller? Eerst deden we ongeveer 2 uur over ons programma (beetje cardio, en veel spiertraining) maar nu doen we het in 1.5 uur! En we doen nog steeds hetzelfde, zelfs nog iets meer! Iets langer cardio, en de buik doen we ook lekker uitgebreid op de bal! Als we dit volhouden moet je over een maandje wel resultaat zien hoor! Ik had donderdag ook flink spierpijn in mijn buik :? Maar dat hoort erbij!

Vrijdag wilden we weer eens op stap, maar op het laatste moment was Raymon toch wel heel moe. En ik heb als het erop aankomt ook nooit zin! Echt suf. Maar ja, komt nog wel een keer. Zaterdag ben ik 's ochtends in mijn eentje naar Dinah's Botanic & Historic Garden geweest. Raymon lag nog te slapen, en ik dacht dat hij het toch niet zo boeiend zou vinden, dus ik ben alleen gegaan. Helaas zijn er alleen doordeweeks rondleidingen, dus ik moest in mijn eentje door de tuin wandelen. Je kreeg wel een blaadje met nummers erop, en dan een uitleg van de verschillende kruiden. Ik vond het persoonlijk niet echt heel boeiend. Het was wel een mooie tuin, waar veel bloemen waren, in allerlei kleuren. Maar er was ook veel dat niet in bloei stond, dus het had nog mooier kunnen zijn. Verder kwam het hier en daar erg droog over, maar ja, dat krijg je met die warmte natuurlijk. Helemaal achterin de tuin heb ik wel nog iets leuks gezien! Er lag namelijk een hele luie ezel! Ik moest meteen aan Eeyore denken. Ik probeerde hem nog naar het hek te lokken, zodat ik hem kon aaien, maar daar was ie te lui voor..

Verder stonden er nog wat kleine huisjes in de tuin, en daarin stonden dan poppen, met allerlei voorwerpen uit het verleden. Het is natuurlijk ook een beetje een "historic" garden.. Al met al was ik in een half uurtje alweer buiten! Je kon er ook nog allerlei kruiden kopen. Maar ik ben niet echt iemand die in dr eentje die hele winkel gaat rondkijken. Toen ik thuis kwam was Raymon nog niet wakker dus heb ik ff met mams gebeld. Daarna was hij wel wakker gelukkig! Toen zijn we naar Mambo gegaan, om op het strand te liggen. Dat was ook voor het eerst! Ik dacht dat Mambo altijd helemaal vol was, maar dat was helemaal niet zo! Raymon's collega's waren er ook nog.

's Avonds zijn we nog op de kazerne gaan sporten. Ik heb alleen maar cardio gedaan, ik ben nu gewend aan de apparaten in de soprtschool, en op de kazerne hebben ze andere. En daarna zijn we naar de film "Click" geweest.. Echt een mooie film. Ik dacht dat het een comedie was, maar het was ook behoorlijk dramatisch! Ik heb nog wel een traantje weggepinkt!

Zondag hebben we een half uurtje baantjes getrokken in het zwembad bij de kazerne, waar we ook nog even in de zon gelegen hebben.. Raymon heeft ontdekt dat we inmiddels wel kunnen olien! Dan verbrand je juist niet? Hmmz, maar ik had me dus ook ingesmeerd met olie, en ben niet verbrand! Alleen in mijn gezicht wel een beetje. Maar ik heb me laten vertellen dat je wanneer je olie gebruikt, je niet gaat vervellen wanneer je verbrand.. Omdat je huid heel goed gehydrateerd is! Ik ben heel erg benieuwd! Dat horen jullie volgende week wel... Verder hebben we nog bij ons thuis in de zon gelegen.

Heel veel relaxed dus!! Zondagavond zijn we nog even naar Wet&Wild geweest, dat zou heel leuk moeten zijn. Het was wel lekker druk, maar we vonden het verder niet heel boeiend. Ik was alweer lekker aangeschoten na 2 wijntjes.. Na Wet&Wild zijn we nog even naar het Casino gegaan, waar we deze keer lekker verloren hebben! Daarom vind ik het casino dus niet leuk.. Maar ja, dat hoort er ook bij. En daarna zijn we naar huis gegaan.

Dat was het alweer! Met de kippen is alles ook ok, ik vergeet de laatste tijd steeds dat ik elke week een foto moet maken! Maar ik heb er nu wel 2 gemaakt, en erbij gezet. Kun je zien hoe groot de grootste is.. Dat is echt al een kip! Nou ja, een haan dan! Irene zit nog steeds in haar bak, op de eieren. Ze is er ook niet meer af geweest... Als het goed is komen ze over een weekje ofzo uit! Spannend!!

Nou, dat was m alweer! Tot volgende week!

Liefs Cil

• 10 Juli 2006 - 18:02

Jac:

Hi Cillie!
    He he, ben ik eens de eerste! Goed hoor van het sporten. Ik mag nog niet ivm herstel(niet dat ik dat erg vind haha). Werk nog steeds minder uren.

Zaterdag met Babs, Erwin en Rick Eindhoven onveilig gemaakt, Babs was nog eerder dronken dan mij haha, dat maak je niet vaak mee!
    Nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Liefs Jac

• 10 Juli 2006 - 18:05

Vanes:

Ohhhh, Cil, nog iets meer dan 2,5 week en dan ben je weer ff in NL. Gezellig hoor, kijk ernaar uit.

• 10 Juli 2006 - 19:51

Shi:

Wij hadden ook weer een sterk verhaal.... Gaan we naar concert van Ilse Delange, Racoon en Blof, vergeten we gewoon de kaarten! How stupid! Gelukkig waren Ilse en Vanes nog niet vertrokken en konden zij de kaartjes nog even voor ons oppiken! Wel erg fijn! Was overigens echt leuk, ook al vond ik Racoon niet zo best!
    Nou Cilly, tot heeeeeel snel al he!

Dikke kus Shi

• 11 Juli 2006 - 18:23

Amanda:

Hey Cil!!
    Ik schrijf even op de kalender dat jij foto's hebt gemaakt van bloemen en planten!Ik kan me nog een keer herinneren dat je dat zo irritant vond!!!Hahaha!:) Maar ze zijn wel mooi hoor!
    Sporten gaat dus goed bij jou!IK ga morgen weer eens een poging wagen, maar soms is het me te heet!
    Ja je hebt bijna vakantie!!!!!!!! doei xxx

• 13 Juli 2006 - 12:18

Jen:

Heej cil!! Leuke foto's, 'n hele beestenboel haha. Verder alles goed? Nog even en je komt ons even opzoeken, echt leuk!!! Hier gaat nog steeds alles z'n gangetje...ik stuur je binnenkort wel even een mailtje!! Kussjee

• 13 Juli 2006 - 16:00

Babs:

Jaaa, wie had dat gedacht!!! Ik was echt ineens supertje zat :D. De volgende keer moet ik maar weer bier drinken.. Ik vind Eeyore trouwens echt sweet :D. Ben je al aan het aftellen?? Hihi.

Kus

• 14 Juli 2006 - 12:17

Cilla:

Vandaag over twee weken vertrek ik naar Nederland!! Joehoe! Normaal vind iedereen het jammer dat ze hier weggaan :oops: maar ja het is ook maar voor een vakantie :cool: Daarna heb ik nog zo'n 8 weekjes om van de antillen te genieten 8)

Er is trouwens een leuk feestje als ik net in NL ben!! 29 Juli is in Outland iets! Jammer dat er geen vrienden van mij en Raymon heen gaan, maar waarschijnlijk gaan wij wel. Heb ik toch nog een hardstyle feestje in mijn vakantie :badgrin:

• 16 Juli 2006 - 18:10

Vanes:

Ik ben nu in het app van Shi en het is echt een heel mooi en leuk app. Vanavond gaan we nog ff Maastricht in. Meis, ik ga wrs niet 29 juli naar Outland want wil miss wel 30 juli naar het Free Festival.
    Maar het weekend erna zien we elkaar sowieso he...
    Liefs