Verjaardag :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu Verjaardag :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu

Verjaardag :)

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

19 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Ik ben echt laat met mijn bericht deze week, maar ik heb het erg druk gehad! Maar ik zal gewoon bij het begin beginnen...

Door de week heb ik eigenlijk weinig gedaan. Raymon is woensdag en donderdag nog gaan stappen met zijn broer (vond ik niet zo gezellig) ik ben verder niet uit geweest. Ben twee keer gaan sporten, slecht he? Maar vandaag gaan we weer, en deze week gaan we voor de 3 keer :)

Donderdag was er wel nog een uitje met de dames van de housekeeping, en ik mocht mee. Gingen we met een open bus over Curacao heen rijden, met de muziek heel hard! En de drank vloeide ook aardig.. Heb wel nog wat mooie sightseeing foto's gemaakt! Zo'n tripje maak je als Macamba niet vaak mee denk ik!!! haha!

Vrijdagavond ben ik met Raymon naar the Omen geweest.. Ik had hele goede verhalen gehoord bij de schoonheidsspecialiste, zij vond hem helemaal geweldig! Maar daar ben ik het niet mee eens.. Ik had het origineel al gezien, en op zich was het wel aardig. Maar die vent is zooooooooooo dom! Hij had de halve film kunnen voorkomen zeg maar. Maar ja, dat is natuurlijk ook niet gezellig, als de film na een half uur al is afgelopen! Geen aanrader dus.

Daarna wilden we nog naar Tutu gaan, de enige tent waar ze hardstyle nummers kennen. Maar toen ik thuis kwam na de film, viel ik al bijna in slaap. Dus zijn we maar naar bed gegaan. En zaterdag was ik natuurlijk jarig! Ik heb weinig byzonders gedaan eigenlijk. Meestal gingen de mensen hier BBQ-en als ze jarig waren, maar daar had ik geen zin in. Als je bij Larry's gaat eten, krijg je namelijk een gratis dessert op je verjaardag :) En laat ik nu net ontdekt hebben dat ze daar heeeeele lekkere brownies hebben!

Overdag heb ik echt niets boeiends gedaan, we zijn wel ff naar Sea-quarium geweest om voor Raymon een Sea-lion swim te reserveren! Dat kan komende zondag tegen goedkoop tarief! Het is al veeeel goedkoper dan met dolfijnen, maar het scheelt nog steeds! Ik dacht dat ze wel vaker zo'n actie hadden, de dolphin academy geeft elke maand goedkopere dolphin swims weg, maar dat bleek niet het geval. Dus begon ik te twijfelen of ik ook wilde, wat weer voor verwarring van het toch al niet te slimme meisje bij de receptie leidde :) Maar uiteindelijk heeft alleen Raymon gereserveerd. We hebben daarna nog wat foto's gemaakt van de aquaris en de flamingo's. En 's avonds dus naar Larry's, waar de gratis brownie errug lekker was!

En zondag heb ik echt weinig gedaan. Alleen even naar paps gebeld, het was tenslotte vaderdag! Kreeg ik ook meteen ff opa en oma en Els te spreken. Was wel weer even gezellig. Ik heb ook nog naar Jac gebeld inderdaad, die nam niet op omdat ze in coma lag ;) Maar gelukkig nam een schor klinkende Vanessa wel op, en heb ik gezellig met haar gekletst! Ik heb me echt voorgenomen om vanaf nu een keer per week met een vriendin te bellen, want ik spreek jullie te weinig! In het echt dan.. Ik zal voor de liefhebbers nog even mijn tel nummers geven..

vast: +5999.462.9078
mobiel: +5999.672.8982

Het schijnt dat bellen naar een vast nummer hier vanuit NL niet eens zo heel duur is. Anderson in elk geval niet echt! Het vaste nr is trouwens van de buren, maar wij hebben een sleutel. We kunnen dus altijd binnen. Maar tis wel handig om even te laten weten wanneer je belt, kan ik daar rekening mee houden..

En dan vandaag.. Ontzettend druk gehad! Ik moet tegenwoordig tijdelijk de F&B (foos en beverage) kas bijhouden, en elke dag worden er 3 tassen uitgegeven, en krijg je 3 tassen van de dag ervoor. Maandag krijg je ds 9 tassen, vrij, zat en zon. En moet je er ook weer 3 maken.. En de Front had geen wisselgeld, blabla, en degene die de kas van het hotel beheerd was er niet, dus moest ik het allemaal uit mijn kas doen. Hadden we niet genoeg geld... blabla. En ik was natuurlijk jarig, dus moest ik een taart meenemen. En snijden, en in zilverfolie plakjes doen, en uitdelen (kost best veel tijd!) en ik ben nog even naar Sea-quarium gereden om voor mij toch ook maar een sea-lion swim te boeken... Dus zondag gaan Raymon en ik met zeeleeuwen zwemmen :D En nu is het bijna 17:00.... Dus ik wil naar huis! De foto's staan er al op, maar ik zal ze ff bij dit bericht zetten, en de namen van de foto's aanpassen....

Bedankt nog voor alle reacties, partyflock-berichten, sms-jes en zelfs kaarten die ik voor mijn verjaardag heb gekregen! En mails natuurlijk, bijna vergeten! Echt lief dat jullie allemaal aan me gedacht hebben!!!

Tot volgende week maar weer!!!

• 19 Juni 2006 - 21:53

Jen:

Jaa, mag je mij ook 'n keer bellen:P Heb hier namelijk geen vaste telefoon tot me beschikking... Gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad met een lekkere brownie:D hahaha. Kusss

• 20 Juni 2006 - 07:06

Shi:

Heb je mijn sms ook gekregen Cil? Er is trouwens ook een kaartje onderweg, maar die was net verstuurd voor je op je site schreef dat er die sticker op moest. Ben dus wel benieuwd of ie alsnog aankomt!
    Ons weekeind was weer heel leuk. Vrijdag was Rob jarig en hebben we in de kroeg voetbal gekeken. Zaterdag natuurlijk Defqon. Schitterend weer en erg gezellig! Zondag lekker naar het strand in Zeeland geweest. Zondagavond weer naar huis! Overvallen door een zeer heftige stortbui op de snelweg! Hebben het overleefd!
    Zo, ik ga eens langzaam naar mijn werk!

Dikke kus Shi

• 20 Juni 2006 - 14:26

Cilla:

Ahum, ik ben helemaal vergeten te vertellen wat voor leuke kadootjes ik heb gekregen!! Op de eerste foto bij dit bericht zie je hoe mijn sportbroek verbrand wordt, omdat Raymon hem niet mooi vind.. Hij heeft dus een sport-outfit voor me gekocht van Fila :) En van Carolijn heb ik ook iets gekregen! Het laatste boek van Nicci French! Ze had eigenlijk een ander boek voor mij, waarvan ze dacht dat het ook van Nicci french was.. Ik zag haar dus lopen met het laatste boek van Nicci french, en werd meteen enthousiast, dat ik alle boeken van hen al heb, en die graag wil hebben. Dus dacht zij, dat ik het boek dat ze voor mij had gekocht al had. Ahcteraf blijkt dat niet zo te zijn, want dat boek is van een andere schrijfster.. Lekker ingewikkeld he? Maar uiteindelijk heeft ze me de nieuwe Nicci French gegeven :D Ik helemaal blij :) Dat was het alweer. Verder ben ik vergeten te vertellen hoe het met de kuikens gaat.. Ze zijn echt heel tam aan het worden. Als ze in de buurt zijn, lopen ze je helemaal achterna (voor eten) ze laten zich aaien, en oppakken. En ze springen ook al op je schoot! En als je ze dan gaat aaien, gaan ze helemaal gemakkelijk liggen, met de oogjes toe!Vooral als je dit 's avonds doet, tegen zonsondergang, dan zijn ze lekker moe!

Jen, je moet me even laten weten wanneer je in Limburg bent, dan kan ik naar je ouders bellen! Naar een mobiel is namelijk 3x zo duur als naar een vast nummer vanuit hier!!

Shi, ik heb een sms gehad, de dag erna! Waarin je schreef dat je al eerder een sms had gestuurd. Maar die eerste heb ik dus niet gehad.

Liefs vanuit een regenachtig (lees: stortregenachtig :() Curacao, waar momenteel weer hopi muggen rondzoemen...

• 20 Juni 2006 - 18:15

Jac:

Cil, heb je mijn kaart wel gehad? Die heb ik naar het hotel gestuurd. A.s. weekend hebben we meidenweekend, dan moeten we je helaas missen.... Maar dan doen we het misschien wel nog een keer als jij weer in ned bent, goed? Liefs Jac

• 20 Juni 2006 - 19:33

Cilla:

Nee Jac, heb je kaart nog niet gehad! Maar die komt dan nog wel, lijkt me? Ik heb overigens van Raymon vernomen dat jullie kaart uit Alanya is aangekomen!!!! Ben echt ontzettend nieuwsgierig naar de tekst, haha!! Erg leuk om te weten dat er nog minimaal 3 kaarten onderweg zijn :) Hoewel die van Shi naar de kazerne op weg is.. Hopelijk komt hij wel aan!! (en niet pas over twee maanden..) Dus voor wie me in de komende paar maandjes nog een kaartje zou willen sturen... Doe maar naar het hotel! Die komen altijd trouw binnen een week aan!

(Floris Suite Hotel tav Priscilla - Piscaderabay z/n - P.O. Box 6264 Curacao)

Hint! Haha! Nee hoor, mijn deur is inmiddels al bijna vol! Nou ja bijna.. Ik ben al over de helft!

• 21 Juni 2006 - 09:14

Vanes:

Eindelijk is de kaart er dan, ha ha... Heeft dan zo'n 2 maanden geduurd, maar goed, beter laat dan nooit.
    P.S. Was echt fijn met je gepraat te hebben, je leek zo dichtbij!
    Kus

• 21 Juni 2006 - 13:31

Stoefke:

hey cil,

Ik lees wel weer dat je het nog steeds naar je zin hebt. ooh ik wil ook terug, ik zal je gerust stellen, hier regent het ook!!!
    Echt gaaf dat de kuikens zo goed luisteren.
    Oja nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een beetje een leuke dag hebt gehad.
    Laat maar weten of je nog leuke nieuwtjes hebt.
    Heel veel plezier!

groetjes

• 22 Juni 2006 - 10:52

Amanda:

Hey Cil!
    Ik wilde gisteren een bericht hierop zetten, ik druk aant typen,was opeens alles weg, omdat ze gingen updaten........
    Dus vandaag probeer ik het opnieuw.
    Heb je mijn kaartje al gekregen??En Sms op je verjaardag?
    Die ene foto van dat beest waar jij ook niet de naam van weet, die kijkt eng, mocht je die ook aaien??iehhh.
    Gelukkig heb je toch een leuke verjaardag gehad, (zonder ons);)
    Maar vind je 2x in de week sporten weinig dan??Das toch ook al heel goed!!Ik ga ook maar 2x.
    Nou sport ze nog dan! doei xxx

• 22 Juni 2006 - 14:43

Babs:

Nu ga ik het toch ook vragen :D. Heb je mijn verjaardags-smsje wel gehad? Waarschijnlijk lag je toen nog lekker te slapen.. Ben benieuwd.

Kus Babs

• 22 Juni 2006 - 15:42

Cilla:

Nou, omdat al 3 mensen het gevraagd hebben... Van deze mensen heb ik een smsje gehad op (of net na) mijn verjaardag:

Paps
    Amanda
    Richard
    Jenny
    Babs (jahaaa!! :D)
    Kim
    Shi

En van Vanessa en Amanda zijn er ook kaarten aangekomen. En ik heb nog een E-card gehad van Mireille. Dus van Shi en Jac zijn nog kaartjes onderweg :) En Opa en Oma hadden ook nog een kaartje gepost hoor ik :) Ik heb inmiddels de kaart uit Alanya gehad... Ik verwacht wel nog een uitleg?!! Over pijnlijke vingers?? En over cocktails... Whahaha!

Nog een maandje! EN dan ligt er een LAPTOP op me te wachten!! Hij zou eigenijk van mij worden, maar hij is zoooo super-de-luxe dat Raymon hem zelf wilt houden :( Maar hij wordt dus gewoon voor ons tweetjes! En als het goed is krijgen ze bij Hook's wireless internet... Dus dan kan ik wat MSN-en :D:D:D:D:D:D:D

• 22 Juni 2006 - 19:00

Jac:

Tja pijnlijke vinger, oftewel vinger-pijn... vraag dat maar aan Vanes!
    Echt vreemd van dat kaartje, heb ik gewoon naar het hotel gestuurd zoals altijd. Maar wel tav accounting, maakt dat wat uit? En er zat een priority sticker op....
    EINDELIJK weekend nu!
    Jij alvast fijn weekend, kus Jac

• 22 Juni 2006 - 20:16

Vanes:

Ja, ik had toch zo'n pijnlijke vinger.... Auwww
    Kus

• 22 Juni 2006 - 20:38

Cilla:

Echt vreemd Jac, dat het kaartje nog niet terecht is.. Wanneer had je hem gepost dan? Misschien is er iets misgegaan? Kans is klein, maar wel aanwezig. Mijn eerste kaartje naar Nan is ook nooit aangekomen.. En Vanes, ik wacht nog op de uitleg?? ;)Ik zal zo eens mijn mail checken........

• 24 Juni 2006 - 10:12

Judith:

Nou :( mijn mail en sms dus niet aangekomen.. Ik ga nu direct alsnog een kaart sturen naar dat hotel van je!!!

Kuskus Juud

• 24 Juni 2006 - 22:44

Cilla:

Juuddje!!! Ik was je helemaal vergeten te noemen... :( Ik schaam me!!!!! Je mail en sms waren aangekomen.... :(:( Maar ik vind het natuurlijk wel heel leuk dat er nu een kaartje van je onderweg is :) Dikke knuffel!!