Uit mijn dak met Luna! en foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu Uit mijn dak met Luna! en foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu

Uit mijn dak met Luna! en foto's

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

10 April 2006 | Nederland, Amsterdam

VOOR DEGENE DIE FOTO'S WILLEN ZIEN, IK HEB TOCH MAAR EXTRA FOTORUIMTE GEKOCHT.. ER STAAN NU EEN AANTAL FOTO'S BIJ VERSCHILLENDE BERICHTEN. ALS JE KLIKL OP "FOTOBOEK" KRIJG JE EEN OVERZICHT TE ZIEN VAN ALLE FOTO'S DIE OP DE SITE STAAN!

Tja, zoals jullie wel al wisten, draaide Luna afgelopen vrijdag op Curacao. En daar moest Priscilla natuurlijk bij zijn… Maar laat ik maar gewoon bij het begin beginnen..

Door de week heb ik niet veel boeiends gedaan. We zijn dinsdag weer naar Mambo geweest, voor de film. “man without a face” vond ik persoonlijk een hele mooie film! Ik heb woensdag een dag en een nachtdienst gedraaid, waardoor ik donderdag vrijd had :) Dat was ook erg leuk! ‘s Nacht is er altijd een nacht receptie, die allerlei rapporten uitdraaid en zaken controleerd. Ik wilde eens met hem meelopen om te kijken wat hij precies doet, en welke controels hij uitvoert. Ook kon ik toen naar de school bellen ivm het gedoe rond mijn tentamens! Dat was ook wel handig, want mijn decaan en de secretaris die ik steeds moet hebben, werken maar tot 13:00 NL tijd.. Dan zou ik hier dus voor 07:00 moeten bellen! Maar nu kon ik dus midden in de nacht bellen, terwijl het ochtend was in Nederland. Domderdag heb ik wat rond gereden op het eiland, en ik heb in t zonnetje gelegen. Helaas was het erg bewolkt, maar ja.

Luna

Vrijdag 7 April, de dag die zeer duidelijk en zeer fel gemarkeerd is op mijn kalender! Luna draait in Cinco :D Samen met twee huisgenoten (Johan en Robbert) ging ik erheen. Ik vreesde een beetje dat de muziek niet zo hard zou zijn, want de radio-reclame voor de avond was erg slapjes (beetje hardtrance zeg maar) Maar DJ Jack (de lokale “hardstyle DJ”) draaide al best hard. Hoewel hij het erg leuk vond om een lekker hard nummer af te wisselen met een bagger plaat.. Beetje jammer maar ja. Luna maakte het helemaal goed! Helaas viel de stroom in het begin uit, en nog best lang ook.. Maar daarna ging het al beter. Na een uurtje ging ik ff richting Luna om te vragen of het niet wat harder kon?? Maar hij gebaarde dat het nog te vroeg was.. Maar een half uurtje later volgde hij toch mijn advies op :D Ik ben hem nog gaan bedanken, en toen gebaarde hij heel leuk dat het nu wel laat genoeg was :P
Toen hij klaar was met draaien, ging Jack weer verder.. Met bagger muziek! Toen ben ik Heidi tegen gekomen (dat meisje met dezelfde site) en zijn we samens naar Luna gegaan. Hij had echt mega goede zin! Ik wilde hem bedanken voor de superavond, zegt hij doodleuk, nee ik moet jou bedanken, voor mensen zoals jij doe ik het :bloos: ik denk dat hij me wel uit mijn plaat heeft zien gaan :D (het was erg klein, en ik heb wel een tijdje recht voor het podium gestaan) Tuurlijk zijn er ook foto’s gemaakt, maar ik kan ze via mijn toestel niet op de pc zetten, dus ff wachten op raymon, via zijn toestel kan het wel… Hij komt woensdag al terug, dus dat schiet lekker op!!

Zaterdag

Zaterdagmiddag hebben we lekker op het strand gelegen, en ‘s middags ben ik naar een spa geweest (ja, die hebben we hier ook ;)) om mijn wimpers te verven.. jaja, ik ben een tutje, ik weet het, haha! Daarna ben ik nog ff gaan winkelen met Stephanie, maar ik heb niets gevonden. Ik kan gewoon geen leuke bikini vinden hier!!! Ze hebben alleen maar van die triangels, en ik wil een gewoon model, om die witte strepen weg te werken zeg maar. Hoewel ik inmiddels ook al een paar keer topless gelegen heb…. Wie had dat ooit gedacht!

‘s Avonds zijn we gaan uit eten bij Tutu’s (hele lekkere tapas!!) met een man of 12. Stephanie gaat vrijdag weer naar huis, dus ze wilde nog een keer met zijn allen uit eten! Was erg gezellig! De rose smaakte goed, en ging per fles.. hihi! Ik was ook redelijk aangeschoten ondanks al het lekkere eten! Daarna zijn een paar mensen naar Mambo gegaan, maar ik was er moe (had van vrijdag op zaterdag maar 5 uur geslapen, toen werd ik wakker, en kon ik ook niet meer slapen..) Dus ben ik naar huis gegaan.

Zondag werd ik alweer om 9 uur wakker! Ik kan gewoon niet uitslapen. Maar nu ben ik blijven liggen, tot Raymon me wakker belde om 11:00! Hij is nu helemaal klaar met de jungle training :) Hij moest nog wat dingen peotsen en zo, en wonsdagochtend komt hij terug! Om 12:00 moet ik hem gaan halen. En dnakzij mijn relaxte baas, mag ik hem ook om 12:00 gaan halen, en heb ik daarna vrij!! Vrijdag ook al vrij, dus ik heb wel een relaxte week.

's Middags zijn we gaan duiken. Op een van de mooiste plekken van Curacao (zeggen ze) Dat was dus mijn eerste duik, zonder instructeur! Toen ik eindelijk in het water lag na wat gehannes (mijn vest zat niet strak genoeg om de fles..) bleek dat mijn onerwatercamera nog op het strand lag… Maar ik had geen zin om weer terug te gaan. Dus helaas!! Het was echt heel erg mooi! Ik heb al meteen de regeltjes van het duiken overschreden, want ik ben een meter of 32 diep geweest, terwijl je met je open water maar 18 meter mag.. Maar de rest van het stel (op een jongen na, die dook voor de tweede keer) is heel ervaren, dus ik maakte me niet zo druk! We hebben echt super veel vissen gezien, ik ben echt tussen de scholen door gezwommen! En het rif was echt super! Veel meer kleur en variatie dan waar ik eerst geweest ben. Hoewel het daar ook mooi uit zag hoor. Op het einde hebben we weeeeer een schildpad gezien! Die zie ik echt overal, haha!

Op de terugweg kregen we nog een klapband met de auto! (niet die van mij gelukkig) Gelukkig hadden we een reservewiel en de anderen hadden een krik, dus we waren vrij snel weer on the road! Het gat in de band was trouwens enorm!! Echt niet normaal.. Toen we thuis kwamen, heb ik nog gegeten, en ben ik weer richting bed gegaan… Lekker saai dus! Nou dat was m weer!

Woensdag komt Raymon dus weer thuis! En vrijdag gaan we naar Bonaire… Ik weet niet of ik volgende week zin/tijd heb om een bericht te plaatsen, dan heb ik namelijk vakantie en zit ik niet dagelijks achter een pc.. Maar een nader verslag van de vakantie volgt nog wel hoor!!

Liefs Cil

  • 10 April 2006 - 16:47

    Jen:

    Hehe, eindelijk eens leuke muziek op t eiland!! hahaha, ben blij dat je een leuke avond hebt gehad. Alleen beetje een domper als die Jack daarna weer bagger muziek gaat draaien. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken, ben benieuwd naar de foto's! Ik doe Luna wel de groeten van je op X-Qlusive ;) Verder wens ik je heel veel plezier op bonaire!!! kussjee Jen

  • 10 April 2006 - 17:51

    Shi:

    Hey Cil, leuk zeg dat je Luna ook weer daar kunt zien he!
    Heb ik goed begrepen dat je daar dus nu ook je eigen auto hebt?
    Volgens mij waren we zaterdag een beetje in de zelfde toestand dan! Toen ik je smste waren wij namelijk ook aardig aan de zuuuuup! Verder begin ik steeds meer te wennen aan mijn baan op de uni. Ook al zijn het wel lange weken zo zonder mijn 2 vrije weekeindes!
    Nou, geniet lekker van je weekje vakantie (ook al heb je eigenlijk de hele tijd al een beetje vakantie daarzo he?)

    Dikke kus

  • 10 April 2006 - 20:36

    Nan:

    Hey Cil!!
    Gelukkig ben je toch nog even uit je dak kunnen gaan, haha!! Ik heb nou ook vakantie en vertrek morgen vroeg, dus als jij lekker op bonaire zit, een cocktailtje te drinken, zit ik in Egypte een cocktailtje te drinken, hihi. Veel plezier nog en tot mails!!
    xxxxx

  • 11 April 2006 - 08:33

    Mir:

    Eindelijk weer eens goeie muziek. Geeft toch ff een extraatje toch? Super dat het duiken bevalt. Beter dan discovery channel ;) Heel veel plezier op bonaire! en heel veel foto's maken hoor. Grtjes mir en chris

  • 11 April 2006 - 15:07

    Cilla:

    Inderdaad eindelijk leuke muziek!! Jen, mocht je hem echt spreken, moet je hem echt maar ff de groeten doen van dat meisje uit Curacao, dat weet ie vast wel! Maar op zo'n groot feest lukt dat mestal niet, toch?! Wel gaaf dat je daarheen gaat! De foto's staan er trouwens al bij, tenminste, een paar.. De rest volgt nog op de andere site!

    Shi, toen ik sms-te moest ik nog gaan! Dus toen was ik nog nuchter.. Haha! Fijn dat je baan zo snel al went! Alleen een beetje jammer van je vrije weekenden.. Maar ja, je moet er iets voor over hebben! Tja, altijd vakantie... Laten we zeggen alleen in het weekend! Ik heb ook gestresste momenten op het werk!

    Nan, ik ben erg benieuwd naar je snorkelavonturen in Egypte... Ik hoor hte wel als je weer thuis bent!!!

    Ja, zuslief, ik zal veel foto's maken :) Als ik weer in NL ben, geef ik wel weeer een soort van feestje, zodra mijn plakboek klaar ie!! Dat wordt denk ik wel een boekwerk hoor!! :D

    Liefs Cil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 September 2006

Laatste werkweek!!!

26 September 2006

Zon, hitte, warmte en nog eens heet!

18 September 2006

Campo!!

11 September 2006

Luieren en dobberen

04 September 2006

Zon, zee en... Muggen!!
Priscilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 38292

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 25 September 2013

Honeymoon!

27 Januari 2006 - 06 Oktober 2006

Curacao

Landen bezocht: