Uhm, saai weekje? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu Uhm, saai weekje? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Priscilla Geensen - WaarBenJij.nu

Uhm, saai weekje?

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

28 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal :)

Ik denk dat het deze keer echt een kort verhaal wordt! Ik heb echt weinig boeiends gedaan de afgelopen week! Gewoon de hele week gewerkt, en 's avonds een beetje geluierd. Ben maar 1 keer gaan sporten, maar door Raymon eten we vaak nogal laat, en dan zit sporten er niet meer in. Maar deze week hebben we de deal gemaakt dat we 3 keer heel vroeg eten, of we eten gewoon apart :) Niet echt gezellig, maar ik wil toch wel sporten! Zaterdag waren we al vroeg wakker, zijn we even Punda in gegaan. En om 14:00 had Raymon zijn eerste motorrijles! Ik wilde misschien mee gaan, maar achteraf toch blij dat ik niet ben gegaan.. Hij moest meteen gaan rijden, terwijl hij nog nooit op een schakelmotor had gezeten! En ook gewoon meteen de weg op.. Terwijl je niet zo'n mooie helm hebt waarmee je kunt communiceren met je instructeur, nee, hij maakte wilde gebaren en jij moest het maar snappen! Niets voor mij dus! Verder ben ik nog wat in mijn eentje gaan shoppen.

Toen Raymon klaar was, had hij meteen een BBQ op de kazerne, ik kon wel mee, maar Raymon had wel een "mannenavondje" verdient vond ik, dus ik ben thuis gebleven. Toen ik hem ging halen wilden we nog naar Mambo, maar meneer was ZO dronken dat hij niet meer wakker kon blijven, haha! En zondag hebben we lekker geluierd bij ons op het strand. We zijn nog even naar het Hilton geweest om de mini-golfen, maar dat was geen succes.

Ja, dat was het echt al! Ik heb ook nog een berg werk (het wordt er allemaal niet minder op!) dus het komt wel goed uit! Nou, tot volgende week!

Liefs Cilla

  • 28 Augustus 2006 - 13:26

    JeN:

    Heeey Cil!! Das inderdaad een kort verhaaltje maar je kunt natuurlijk ook niet elke week 'n heel boekwerk gaan schrijven. Neem vooral je tijd om heeel veel te genieten daar van de zon. Het weer is echt ontzettend slecht :( Ik baal enorm...helaas niks aan te doen. Wel stoer dat Raymon z'n eerste motorrijles heeft gehad!!

    Kusss Jen

  • 28 Augustus 2006 - 13:48

    Judith:

    Heey Cil,

    Het kan niet altijd even spannend zijn he ;).. Voor mij is het deze week wel spannend.. ik heb namelijk vorige week maandag mijn scriptieverdediging gehaald met een 8! En vrijdag 1 september kan ik gaan presenteren en mijn laatste mondeling doen.. en dan ben ik klaar :D.. Ik laat je het wel weten als ik het gehaald heb!

    Kuskus Juud

  • 28 Augustus 2006 - 14:16

    Amanda:

    Hey Cil!!
    Heel kort inderdaad,maar zo te horen heb je veel werk te doen. Moet je dat dan af hebben voordat je terug komt naar NL?? Raymon gaat zijn motorrijbewijs halen??Is die dan ook geldig in NL??Dat zou wel goedkoper zijn als hier of niet??? Mijn week was ook saai,veel regen en onweer gehoord en gezien.Is wel mooi als je in de bus zit en door zo'n onweer heen rijdt,haha.
    Veel succes nog met werken!! xxxx

  • 28 Augustus 2006 - 14:52

    Vanesssss:

    Cil, we hebben elkaar gisteren nog gesproken dus ik heb weinig nieuws. Nog 3 dagen (vandaag telt niet meer mee) werken en dan heb ik ook EINDELIJK vakantie!!
    Ja, geniet maar van de zon daar want op dit moment komt het hier met bakken uit de lucht.
    Liefs

  • 28 Augustus 2006 - 18:07

    Babs:

    Hey meid,

    Het is niet elke week feest he :-). Wacht maar totdat je weer in NL bent, dan gaan we weer lekker gezellige dingen doen!

    Ga je zo een mail sturen!

    Kus

  • 30 Augustus 2006 - 17:13

    Limburg 8:

    hai priscilla we zijn weer terug waren in zuid-frankrijk en kort in spanje met de caravan en de woefjes
    groeten van je pa en els

  • 02 September 2006 - 12:34

    Shi:

    Hey Cil
    Joehoe, ik heb eindelijk ook vakantie... We vertrekken komende donderdag richting mexico! Heb er zoveel zin in! Dinsdag nog lekker een dagje met Vanes naar de sauna, dus het komt helemaal goed!
    Jij ook heel veel plezier verder.... Ik heb trouwens ook weer een sportabonnement afgesloten! Dus ga ook weer eens wat aan mijn conditie doen!
    Een hele dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

29 September 2006

Laatste werkweek!!!

26 September 2006

Zon, hitte, warmte en nog eens heet!

18 September 2006

Campo!!

11 September 2006

Luieren en dobberen

04 September 2006

Zon, zee en... Muggen!!
Priscilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 37972

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 25 September 2013

Honeymoon!

27 Januari 2006 - 06 Oktober 2006

Curacao

Landen bezocht: